środa, 24 lipca 2013

Wymuszanie komplementów.

Wczoraj weszłam na swojego prywatnego facebooka i przeglądałam statusy znajomych. Jedna z moich dawnych znajomych napisała na fb taki o to status "a wy uważacie, że jestem ładna? Ja osobiście myślę, że jestem bleee :P". Dziewczyna jest ładna i to bardzo, a wie to na pewno, bo lustro ma chyba każdy, no nie? W dodatku ma powodzenie u chłopaków, więc jasne jest, że wymuszała komplementy na innych. Strasznie mnie wkurza takie coś, ogółem takie zachowanie dziewczyn. Mówią jakie to one brzydkie, grube, jakie to mają krzywe nogi czy coś w tym guście tylko po to, by ktoś zaprzeczył i tym samym jakby ją skomplementował. Czy Was też denerwuje takie coś? x:
Inną, podobną sytuacją są zdjęcia na fb z opisami "wiem, że brzydkie zdjęcie i brzydka ja". Kurcze, no, skoro Ci się nie podoba ani zdjęcie, ani Ty, to po cholerę je wstawiasz? x.x Sama nieczęsto dodaję zdjęcia, bo uważam siebie za osobę po prostu niefotogeniczną i mam świadomość, że większość z nich jest brzydkiej jakości, ale dodaję te zdjęcia, które mi się w miarę podobają..
O, to zdjęcie np. mi się podoba, a wtedy nawet nie byłam świadoma, że Klaudia mi je robi. ;/
No dobra, to chyba na tyle w tym poście.
O jakim temacie chcielibyście następny post? Piszcie w komentarzach. :3
Do zobaczenia,
~ Laveilip.

1 komentarz:

  1. Mądrze piszesz ;] Mam ochote walić głową w biurko jak widze na fejsbuku - ''oj ładna to ty jesteś - noo chyba nie - oj co ty gadasz - weź wyjdź jesteś za ładna - nie kłam''
    Buziaki
    simcoelies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Postaram się odwdzięczyć za każdy komentarz. ^^
Ze względu na udostępnienie opcji komentowania również dla anonimów, będę moderować komentarze, gdyż nie toleruję bezsensownego hejtowania oraz spamowania. Czym innym jest postawna krytyka. ^^

Wszystkie notki