sobota, 14 września 2013

Odchodzę.

Oficjalnie ogłaszam, że na tym blogu nie pojawi się już żaden post.
Jakie są powody? Szkoła, totalny zapierdziel przy nauce, więc i brak czasu. No i też widzę, że prawie nikt tego nie czytał.. Odkąd zrobiłam tę niezapowiedzianą miesięczną przerwę, wszystko spadło na łeb i na szyję. Prawie nikt nie wchodził na bloga, prawie nikt go nie komentował.. Wiecie, to po prostu jest tak, że się odechciewa.. Bo w końcu publikując tu moje przemyślenia, oczekuję, że ktoś to będzie czytał.. No cóż.
Chciałam serdecznie podziękować Weronice z bloga [klik], za to, że komentowała prawie każdy mój post, co bardzo pomagało mi w prowadzeniu tego bloga.. Jako jedna z niewielu komentowała moje posty tak rozlegle i dobrze.. Dziękuję.
Chciałam też podziękować Klaudii z bloga [klik], bo też równie często wszystko komentowała..
Obie podtrzymywałyście mnie przy tym, ale chyba coś nie wyszło..
Chciałam też serdecznie podziękować Michałowi (tak, o Ciebie chodzi) za to, że namawiał mnie do powrotu na bloga, do pisania.. Za to, że dawał mi tematy do pisania..
Bardzo dziękuję wszystkim, kto kiedykolwiek przeczytał moje wypociny. Dziękuję, żegnajcie.
~ Laveilip.

1 komentarz:

  1. Głupiaś. Głupiaś. Głupiaś. Przynajmniej podaj mi do Ciebie jakiś kontakt, ew. napisz do mnie na gg,jak masz; 40972035. Jestem na niewidoku zawsze. I ale ze mnie fejm, kurde, wspomniałaś o mnie B|, klękajcie narody!

    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Postaram się odwdzięczyć za każdy komentarz. ^^
Ze względu na udostępnienie opcji komentowania również dla anonimów, będę moderować komentarze, gdyż nie toleruję bezsensownego hejtowania oraz spamowania. Czym innym jest postawna krytyka. ^^

Wszystkie notki