czwartek, 5 września 2013

Wielki (?) powrót Laveilip.

Witajcie kochani!
Bardzo długo nie było postu, wiem i przepraszam za to. Pozdrawiam tych, którzy wchodzili na tego bloga co jakiś czas by sprawdzić czy pojawiło się tu coś nowego, a jednak... Nie.
Czym była spowodowana moja przerwa?
U mnie występuje coś takiego jak słomiany zapał. Miałam tak z każdym moim blogiem, a trochę ich było, choć żaden nie cieszył się taką popularnością (bo dla mnie 1000 wejść to dużo) jak ten. I cóż, żebym kontynuowała codzienne dodawanie wpisu, muszę robić to systematycznie i regularnie, czyli codziennie, inaczej się rozleniwiam.. I po jakimś czasie po prostu przestaję.
Na bloga wracam, mówiąc szczerze brakuje mi blogowania, a tematów mam naprawdę dużo.
W poprzedniej notce wspominałam o konwencie, na którym rzeczywiście byłam i ciekawa jestem czy chcielibyście jakąś relację z NiuCona V, choć zdjęć żadnych nie porobiłam, aczkolwiek mogę porobić zdjęcia nabytym przypinkom, bo tylko to kupiłam, niestety.
Piszcie w komentarzach czy chcecie relację z NiuCona V, jeśli nie, to co w zamian i czy cieszycie się, że wracam.
Do zobaczenia,
~ Laveilip.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Postaram się odwdzięczyć za każdy komentarz. ^^
Ze względu na udostępnienie opcji komentowania również dla anonimów, będę moderować komentarze, gdyż nie toleruję bezsensownego hejtowania oraz spamowania. Czym innym jest postawna krytyka. ^^

Wszystkie notki