piątek, 26 lipca 2013

Cytaty o przyjaźni i miłości.

Oficjalnie ogłaszam Hanię pomysłodawcą postów na mojego bloga..
Dzisiejszy post będzie o cytatach o przyjaźni i miłości jakie to są często wstawiane na portale społecznościowe i nie tylko, co mnie okropnie denerwuje.
Mam w znajomych pewną osóbkę, która jest wręcz mistrzynią takich cytatów rodem z bestów.pl.
Co te cytaty wnoszą w ogóle w życie? No kurcze, według mnie cytat typu "mam naprawdę ciężki charakter, ale dzięki temu dwa razy bardziej doceniam ludzi, którzy mimo niego przy mnie są" jest troszkę taki bezsensowny, no, ale..
Denerwuje mnie właśnie takie wklejanie wszędzie takich cytatów jest głupie i bezsensowne. Bo rozumiem, wymyślić taki cytat i chcieć się z nim podzielić, no, ale takie bezsensowne wklejanie cytatu o miłości wymyślonego przez czternastolatkę..?
Ja sama często dzielę się z cytatami z piosenek, wierszy, książek, filmów. Ale dzielę się cytatami, które uważam za mądre lub zabawne, a nie "szalona miłość i przyjaźń"..
Skoro jesteśmy już przy cytatach z piosenek. Słuchacie radiowych piosenek, prawda?
Niektóre z nich uważam za żałosne, ze względu na ich tekst. A najgorsze są teksty piosenek ukazujące kobietę jako istotę, która pragnie tylko kasiastego faceta, drogich ciuchów, butów, wycieczek i zabawy...
Bo jest sobie taka piosenka jak "One night in Ibiza" czy coś w tym guście. W jej refrenie właśnie jest mowa, że "nie chcę od Ciebie gwiazd, nie chcę Twego serca, nie chcę Twojej miłości, daj mi tylko jedną noc na Ibizie".
A czy Was też denerwują takie cytaty? Jeśli tak, to jakie? :3
Wypowiadajcie się na ten temat w komentarzach! ^^
Do zobaczenia,
~ Laveilip.

2 komentarze:

  1. Mnie strasznie wkurzają tego typu cytaty, więc takie strony jak besty są odwiedzane przeze mnie raz na tydzień, dwa. Sama mam tumblra, gdzie często właśnie pojawiają się cytaty z książek lub ogólnie cytaty jakieś.

    Zapraszam :
    http://modaprzemijastylpozostajex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie bardzo lubie cytatów... niektore seryjnie są wkurzające dobrze to ujęłaś. Jak napisała wyżej dziewczyna o stronie typu besty, ja np nie wchodzę ;/ moze raz zakiedy
    post ok :*
    http://zaczarowanalife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Postaram się odwdzięczyć za każdy komentarz. ^^
Ze względu na udostępnienie opcji komentowania również dla anonimów, będę moderować komentarze, gdyż nie toleruję bezsensownego hejtowania oraz spamowania. Czym innym jest postawna krytyka. ^^

Wszystkie notki