piątek, 26 lipca 2013

Moje gusta.

Witajcie! ^^
Ostatnio wiele osób dodaje na bloga posta dotyczącego ich upodobań jeśli chodzi o muzykę, książki, filmy, itp., więc postanowiłam, że sama coś takiego zrobię. :3
Muzyka.
Jeśli chodzi o muzykę, to słucham głównie rocka i metalu, co możecie usłyszeć po muzyce lecącej w tle bloga. Przygodę z rockiem zaczęłam od zespołu Guns n' Roses i chyba od piosenek takich jak Paradise City i Welcome to the Jungle, a potem zagłębiałam się w piosenki tego zespołu coraz bardziej. Moim ulubionym zespołem stał się zespół System of a Down, i bardzo ciężko byłoby mi wymienić ulubione piosenki tego zespołu, bo jest ich bardzo wiele, ale pokochałam ich za Lonely Day i Kill Rock N' Roll. :3 Tak to lubię jeszcze takie zespoły jak: Evanescence, Xandria, Within Temptation, Eluveitie, Green Day, Linkin Park, AC/DC, Guns n' Roses, Bring Me The Horizon, Asking Alexandria, Perfect, 30 Seconds to Mars.

Książki.
Muszę przyznać, że jestem molem książkowym. ^^ Kiedyś potrafiłam siedzieć cały dzień w domu, oprócz szkoły, i w ciągu tego dnia przeczytać 2 czy 3 książki. :D Jak sami widzicie - czytałam baaardzo dużo.. Jeśli chodzi o gatunki, to chyba nie mam ulubionych, a tym bardziej pisarzy - czytam co mi w ręce wpadnie. Choć mam słabość do książek w których pojawiają się elementy paranormalne - jakieś supermoce, anioły, demony, wampiry, wilkołaki itp. No, a jeśli pojawia się jeszcze wątek miłosny.. Siódme niebo. *-*

Filmy.
Lubuję się w komediach i horrorach, rzadko kiedy oglądam co innego, bo ogółem, niewiele filmów oglądam. ^^ Więc cóż, tu się nie wypowiem zbyt dużo, a jeśli chodzi o ulubiony film, to chyba 3 część "Oszukać przeznaczenie". c:

Zainteresowania.
No to tak. Czym się interesuję? Uwielbiam pisać. Posty na blogu, opowiadania, rozprawki, opisy.. Wszystko. :D Kocham grafikę komputerową, tworzyć szablony na bloga, jakieś arty.. Sama też trochę rysuję, głównie mangę, aczkolwiek nie wychodzi mi to zbyt dobrze. Wolę znaleźć w internecie jakiś szkic i obrobić go w Paint Tool Sai. ^^ Interesuję się również muzyką. Dużo śpiewam i uważam, że być może mam głos, wiele osób utrzymuje mnie w tym przekonaniu, ale mimo wszystko wolałabym zostawić do śpiewanie dla siebie i moich bliskich. ^^ Uczę się też grać na gitarze z marnymi skutkami~
Moje dzieło~

No i to chyba na tyle w tej notce. ^^ Jeśli chcecie wiedzieć o mnie coś jeszcze, piszcie w komentarzach! ^^
Następną notkę przewiduję na dzień jutrzejszy w okolicach 12 - 13.
Do zobaczenia,
~ Laveilip.

3 komentarze:

  1. ja osobiście wolę rap ale te zespoly sa dobre:)
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  2. słuchamy dokladnie tej samej muzyki :PP ja jeszcze lubie iron maiden

    OdpowiedzUsuń

Postaram się odwdzięczyć za każdy komentarz. ^^
Ze względu na udostępnienie opcji komentowania również dla anonimów, będę moderować komentarze, gdyż nie toleruję bezsensownego hejtowania oraz spamowania. Czym innym jest postawna krytyka. ^^

Wszystkie notki